Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 30 augusti 2010

Måndag

Måndag igen.... Jobbade till halv fyra idag. Patric, jag och Thea åkte en snabbsväng ner till Birsta. Var på Jula och handlade element, jättekul..... eller inte.... Var in på KappAhl och köpte ett par jeans till lillskruttan, hon har växt ur de flesta av sina byxor.
När jag var på tjejmiddag hos Britta förra veckan lånade jag en bok av henne. Camilla Läckbergs "Isprinsessan". Har börjat läsa den och den är riktigt bra...länge sen jag läste en bok sist. Det värsta är att jag hinner ju bara läsa några sidor när jag lägger mig, sen blir jag för trött! Ska försöka mig på några sidor nu...
Natti natti.

Inga kommentarer: