Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 6 augusti 2010

Sundsvallstripp

Har nyss kommit hem från jobbet. Det är varmt och skönt ute.... I em åker Thea till Edsele med sin farmor o farfar, Patric åker efter i morgon. Själv blir jag skjutsad av honom ner till Sundsvall senare i kväll. Madde kommer nog dit ganska sent. Ska bli jättekul att träffa henne igen, fast det inte var så länge sen denna gång! Vi går väl ut och äter nåt kanske och pratar och bara umgås, sen blir det natti natti på hotellet och i morgon bitti det bästa av allt: Hotellfrukost! =) Går kanske en sväng på stan i Sundsvall och sen tar jag buss hem igen.
Nu har jag genomlidit min första arbetsvecka efter semestern. Nu blir det bara roligare och bättre ju fler som börjar jobba och ju fler barn som kommer tillbaka. Denna vecka har bara varit S E G.....
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: