Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 20 augusti 2010

Fredagsmys-dags!

Älskar fredagar, och det är nu när man jobbar igen man känner hur underbara de är! Idag hade jag dessutom kortdag, så jag slutade ett! Det kommer jag göra varannan fredag på mitt nya schema, inte så dumt!
Till middag testades en  ny maträtt igen, "Cannelloni med kräftröra". Lät betydligt godare än det var tycker jag. Patric tyckte att det var helt ok, (sa han i alla fall), men jag tyckte inte att det var gott. Slängde det och åt mackor i stället, det var inte den nyttigaste middagen, men det blev som det blev idag. I kväll blir det fredagsmys bestående av grönsaker och dipp. Vi ska se en film, "The box" med Cameron Diaz på nån tv-kanal. Nån som sett den? Ser fram emot en kväll i tv-soffan, hoppas jag inte somnar så tidigt bara, jag vet ju hur jag brukar vara en fredagskväll när jag har jobbat! Man kanske skulle ta sig en promenad innan så kanske man känner sig piggare?? Ska kolla med Ann om hon hänger på, annars blir det nog inget för mig heller...Att det ska vara så tråkigt att gå själv!
Ha en skön helg hur som helst!

Inga kommentarer: