Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 9 augusti 2010

Grått, regn, grått och regn.....=(

Pissväder är vad det är idag, verkligen ÖS-regn. Jobbade kortdag vilket var skönt. Vi hämtade Edvin kl ett och ska hämta Jonta lite senare hos en kompis. Är smått uttråkad, men orkar inte hitta på nåt heller...
I kväll börjar nya avsnitt av "Det okända". Det måste jag se! Världens bästa tv-program. Sugen att måla nåt igen, men vet inte vad som vanligt. Facebookar och läser bloggar. Blir kycklingklubbor o ris till middag. Ska tvinga min feta bak att sätta sig på motionscykeln i kväll om det fortsätter regna så här ute. Har inte så mycket att skriva om idag, fantasin tryter. Vill ha sol.

Inga kommentarer: