Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 4 augusti 2010

Ösregn

Regn, regn, regn hela dagen lång. Tråkigt som bara den... Såg fram emot att åka till Birsta efter jobbet, men det var verkligen inte kul det heller. Det var miljoners med bilar där, köer överallt! Det blev en riktig snabbvisit och sen gav vi upp och for hem. Handla skrivbord till Edvin på Ikea som var min tanke var bara att glömma, jag skulle inte satt min fot inne på själva Ikea idag. Får bli en annan dag.
Blev Grekisk sallad till middag, alltid gott!
Känner mig småirriterad idag. Vädret, folkmassan på Ikea, tråkigt på jobbet...allt i en salig röra gör inte mitt humör på topp känner jag. Men i morgon är en annan dag!

Inga kommentarer: