Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 21 augusti 2010

Tradera-fynd

Idag har jag fyndat på Tradera. Lancomés aqua fusion ansiktscreme för mindre än halva priset! (En ny oöppnad). Sånt gillar jag!!!! Inte så ofta jag handlar på Tradera nu för tiden, men det är ju super när man hittar nåt så där billigt.

För övrigt har jag inte gjort mycket idag. Var med Patric o Thea på Coop och handlade lite för omväxling. Gillar Härnöhallen bättre, men det är väl en vanesak. Gjorde en potatisgratäng a´la Viktklubb och stekt kycklingfilé till middag, plus tomater och rödlök i balsamicovinäger, olja och kryddor. Gott gott! Det funkade faktiskt att göra potatisgratäng på mjölk plus lite kaffegrädde. Man kokade potatisen i det innan man hällde upp i formen för gratinering. Det var faktiskt helt ok, även om det (självklart) är godare med riktig grädde i gratängen!

Har latat till mig på motionsfronten, skäms på mig! Måste ta mig i kragen....  imorgon.... men jag tänker att jag är glad att jag åtminstone sköter mitt matintag.
Nästa lördag har vi bjudit hit familjen Kjellberg på middag, det ska bli trevligt! Undrar vad jag ska hitta på för mat?? Hoppas det blir hyfsat varmt ute så man kan sitta i uterummet.

På måndag kväll ska jag på tjemiddag hos Britta i Kramfors. Blir nog kul och gott det med!
Undrar om det är nåt bra på tv i kväll?? Känner för en tv-kväll.

Inga kommentarer: