Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 26 augusti 2010

Burr!!!!

Fyyy vad kallt det har varit ute idag! På förmiddagen var jag tvungen att springa hem och hämta mer kläder för jag frös så hemskt, tur jag bor nära! Tycker att det har varit en rolig dag på jobbet idag också! Känns så himla bra, hoppas känslan håller i sig!
Idag stod Magda och jag och pratade om att det var så länge sen vi träffade "Sländorna", så då bjöd jag alla Sländor hem till mig på fika den 8 september. Ska bli jättetrevligt! Hoppas de flesta kan komma... det är så kul att träffas ibland! Kul att vi håller kontakten.
Nu ska jag sätta mig och planera vad jag ska handla inför helgen.... Det är ju redan torsdag!!! Inte klokt hur fort veckan gått!

Inga kommentarer: