Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 12 augusti 2010

Dagens shoppingfynd

Efter jobbet for Patric, jag, Edvin o Thea ner till Birsta. Fick äntligen tag i skrivbordet som Edvin fick. Skönt! Sen gick jag o Thea på Lindex medan grabbarna gick på Rocks. Hittade jeansleggings till Thea som hon velat haft så länge, och så hade jag 30% rabatt på dom. Hittade en gul jättefin luvtröja till Edvin som var nedsatt från 199 och kostade nu 39 kr!!! Och ett linne till Thea för 29 kr o solglasögon till Edvin för 14,90. Jösses vilka reafynd. Så alltihopa gick på 188 kr, det kallar jag rea! Kul med såna fynd....
Nu har vi nyss kommit hem och jag är sugen att se en film, undrar om det är nåt på tv....?
Om inte annat kom senaste "Allt i hemmet" idag som jag kan läsa...=)
Ingen motion idag, så det får bli i morgon..... Hej svejs!

1 kommentar:

Madde sa...

Oj, det var verkligen rea! :)
Har ni fått upp skrivbordet än? Blev det bra?