Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 10 augusti 2010

Gå på promenad

Ska förhoppningsvis ut på långpromenad med Ann om en stund, vi pratade i alla fall om det i går. Känns länge sen. Hon och jag som gick så otroligt mycket för ett par år sedan. Vi gick nästan varje dag, ca en timme och en kvart. Tänk om man kunde återuppta den vanan! Min kondis är usel nu, verkligen, men jag jobbar på att förbättra den. Några km på motionscykeln igår var nästan en nära döden-upplevelse. Usch och fy.
Stängde på jobbet idag. Barnen gick lite tidigare än de skulle så jag kom iväg i hyfsad tid. Skönt. I morgon kommer det en inskolning som jag ska ha....Jobbets största baksida. Tycker det är SÅ jobbigt när föräldrarna är med i verksamheten. Inte för att de på något vis brukar vara otrevliga eller nåt, men ändå...det är alltid bäst när det bara är som vanligt.

Nej, dags att hänga en tvätt, och sen ringer jag till Ann och hör om vi ska gå??

Inga kommentarer: