Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 11 juli 2010

Tyst i huset

Åkte ner till mamma och Jerry igår. Det var en trevlig dag med solsken, trevligt sällskap och myggor.... Jerry blev glad för sin present, och även mamma som fick sin födelsedagspresent lite för tidigt! Vi blev bjudna först på smörgåstårta, senare grillat med klyftpotatis, beasås och sallad, och slutligen en jättemumsig bärpaj som mamma hade gjort. Sen var vi minst sagt mätta. Patric o jag bestämde oss för att åka hem sent i går kväll i stället för idag så vi skulle slippa trängas med alla husvagnar efter vägen. Vi skjutsade först in brorsan till stan och följde med honom in en snabbsväng, och sen for vi. Det var så lugnt med trafik efter vägen, det var ett bra beslut att åka då. Sov ända till tjugo i tio idag, rekord på denna semester hittills! Skönt.... Solen skiner idag igen, och jag ska göra en raggar-städning här hemma eftersom kära syster kommer i kväll. Sen blir det ut i solen!

Inga kommentarer: