Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 20 juli 2010

Skat-besök

När vi gick och lade oss igår kväll lämnade vi fönstret öppet i uterummet över natten eftersom det blir så varmt där. När vi vaknade i morse hade i besök där inne. En äcklig vidrig skata hade flugit in och satt där på en stol och såg alldeles kokko ut. Han hade dessutom skitit lite här och var. SNUSK-fågel! Vi fick öppna alla fönster där, och efter en stund när jag tittade hade den försvunnit tack o lov. Usch och bläh, nu blir det till att skura där....
Idag ringde min snälla syster Madde och erbjöd sig att ha Thea i helgen om vi ville gå på stadsfesten. Vi kunde åka halva vägen var tyckte hon.... Det var ett MYCKET snällt erbjudande men jag tackade nej. SÅ viktigt är det ju inte för oss att gå barnfria... (Fast jag tror det var att hon ville låna Thea också...) Nej, vi tar med oss Thea på stadsfesten och spar vår tripp till Sveg när jag och Patric också kan följa med, för jag vill ju också dit! Och det är ju tyvärr lite för långt för att åka hur ofta som helst även om man skulle vilja. Men det var väldigt, väldigt snällt.
Nu ska jag hänga tvätt...alltid lika kul....=/

Inga kommentarer: