Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 18 juli 2010

Poolen är ett minne blott

Idag håller Patric på byter tak på uterummet. Det förra gick sönder av den hårda vintern så vi har fått haft en hink på golvet när det regnar... Dess värre tappade han ner en vass plast-tak-bit som gick rätt in i poolen så den gick sönder! Så nu sipprar vattnet ut och snart är den bara att slänga. =( Tråkigt, nu när den använts så flitigt, men men... det var en olyckshändelse... Får kanske bli en ny nästa sommar...
Själv har jag inte gjort nåt vettigt på hela dagen, känner mig faktiskt riktigt uttråkad. Barnen har jag knappt sett till. Grannflickan fyller år så Thea har varit där hela dagen. Edvin har lekt med Jesper, först lekte de uppe på övervåningen hela förmiddagen och sen gick de hem till Jesper. Jonathan är hos Noah och ska sova där tills i morgon. Så det är tyst, tyst i huset.... Nästa helg är det stadsfesten. Både Patric och jag har vunnit var sin biljett a´160 kr st, så det vore roligt att gå. Tyvärr har vi ingen barnvakt, så jag får se hur det blir. Minns att det spöregnade förra året och vi kom aldrig iväg ner. Får se hur det blir i år. Om vi inte får tag i nån barnvakt, vilket vi nog inte får, så tar vi väl med Thea ner. I så fall går vi nog på fredagen så hon får titta på sin idol Ola som sjunger där då.

Här  är vårt hus, och vår forna pool......

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: