Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 5 juli 2010

Semestervädret är på min sida

Idag har det varit sol och varmt- IGEN! Helt otroligt, flera dagar i rad nu! Har suttit ute på gården i en solstol jättelänge, så skönt! Nu i kväll har vi varit hemma hos Erik och firat Edvins födelsedag med gott fika. Jag tror han är väldigt nöjd med sin dag, han har fått mycket pengar så han kan köpa nåt häftigt legobygge som han vill ha! I morgon bitti ska jag klippa mig! Ska bli så skönt.... sen hoppas jag på sol så jag kan sola i morgon också, nu vill jag ha lite färg! På kvällen ska jag träffa Åsa, Helena och Monica, mitt gamla "FramFör-gäng". Vi är bjudna till Åsas stuga så det ska bli jättetrevligt. Roligt att träffa dom igen, det var ett tag sen nu. Ja, då har min första semesterdag passerat och jag tycker att det har varit en väldigt bra dag, precis som jag vill att min semester ska vara alla dagar! Sol, värme och glada barn!

Inga kommentarer: