Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 9 juli 2010

Dagens bravader

Ännu en solig dag! Har mestadels suttit som en padda i solstolen. Patric hade varit på Jysk på lunchen och köpt utemöbler i plast, så vi även kan sitta ute. Det blir så hiskeligt hett i uterummet när det är så här varmt. Kanonbra! När vi skulle sätta i parasollet så sprack däremot bordet! Irriterande som bara den, men vi åkte på Jysk och fick ett nytt bord utan problem, så det var ju bra! Thea har suttit ute vid det nya bordet och ritat. Förutom det har det badats och badats i poolen. Till och med jag har doppat mig idag, men inte mer än så, jag tyckte som vanligt att det var svinkallt, men Patric har badat mycket med Thea. Bus och plask! På eftermiddagen kom Patrics arbetskamrat Marcus med sin sambo och deras lille söte son Max som bara är dryga året. Vi fikade ute och hade mysigt i solen. När de hade åkt hem grillade vi och åt middag lite sent, men gott var det! Idag fyller Jerry 60 år, i morgon åker vi ner och firar honom, så i morgon blir det nog ingen uppdatering här. Jag är mycket nöjd med min första härliga semestervecka! Hoppas resterande tre blir lika fina! Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Christina sa...

Vi väntar och ser fram emot besöket.Ni är sååå efterlängtade!!!