Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 15 juli 2010

Härliga dagar





Vilka underbara semesterdagar! Vädret har varit helt fantastiskt med runt 30 grader varmt. Madde och jag har latat oss på dagarna. Igår låg vi på var sin luftmadrass i poolen och skumpade hela dagen. Jag brände mig som vanligt trots solskyddsfaktor 30. En kväll var vi till Nickebo och köpte en glass och bara njöt i solen. Vi var även på en biltur med Patric o visade Madde runt, bland annat Smitingen och Svartvik. Vi har verkligen njutit varenda minut av dessa dagar. Och barnen har haft det minst lika bra med mormor o Jerry i stugan. De kom hem idag glada, trötta och nöjda! Madde har åkt hem för ca en timme sen. Åh vad jag önskar att vi bodde närmare varandra, vi har så roligt ihop! Nu ska jag ut i solen igen.... får väl sola baksidan som inte är kräftfärgad....

Inga kommentarer: