Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 15 juli 2010

Att det ska vara så svårt....

Kämpar verkligen för att lära mig att hantera bilderna o texten i bloggen, så jag kan flytta dom i den ordning jag vill, och lägga texten där jag tycker att den passar, men hur jag än gör så hamnar korten som de själva vill med stora mellanrum och texten långt ner. Blir så grymt irriterad på min saknade tekniska ådra. Om någon som läser har blogspot och på ett enkelt sätt kan förklara hur jag ska göra så vänligen tala ut här och nu! Jag blir galen snart! Har klickat på inställningar och provat hundra olika saker, men inget verkar vara rätt. Ger upp detta för idag.....

Inga kommentarer: