Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 23 juli 2010

Allsång på Murberget

Det var riktigt trevligt att träffa Malin och Jessica igår. Vi år på Rutiga duken och satt och surrade om allt möjligt. Sen satte vi oss ute på en bänk och pratade vidare. Sen kom vi på att vi skulle åka upp på Murberget på allsången, så det gjorde vi. Det var ju riktigt roligt, även om de flesta var betydligt äldre än oss, om man säger så.... förstår egentligen inte varför det inte lockar yngre, det var ju jättekul. Fast det klart, just igår krockade det med stadsfesten och då kanske det är förståeligt att det inte var fler yngre på allsången. Det var nån artist där som hette Martin Häggström som Jessica och Malin ville se. Själv hade jag aldrig hört talas om honom, men han var väl ok att lyssna på. Det var även en sångerska som heter Susanne Bertlin som jag inte heller hade hört talas om som sjöng där. Hon hade en enorm sångröst så jag fick gåshud när hon sjöng en av Helene Sjöholms låtar. Vi hade i alla fall en supertrevlig kväll och jag kom hem runt nio. Då såg Patric och jag en film som var lite halvskum om nåt mentalsjukhus... inte så där jättebra, men gick att se.

I kväll väntar stadsfesten på oss, men först en tripp till Anja och Mattias. Ska bli kul att träffa dom igen. På stadsfesten sjunger Ola, vilket Thea ser fram emot, hennes stora idol...

Nu SKA jag städa här, har skjutit på det hela semestern så det går inte att beskriva hur det ser ut här... Det finns ingen återvändo längre.

Inga kommentarer: