Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 17 juli 2010

Gårdagskvällen

Gårdagskvällen blev så himla trevlig, roligt med spontanitet! Innan Ann och Mats hade kommit så dök Kenneth och Eva upp med deras barn. Och strax därefter kom Ann och Mats, William o Alex. Vi satt ute och surrade tills myggorna åt på oss och då flyttade vi in i uterummet. Sen kom nån kompis till Kenneth också en liten sväng, så vi var ganska många till sist. Klockan var runt ett när de gick hem. Gillar såna där kvällar när man inte tänkt göra nåt särskilt som ändå blir så roliga.
Nu är klockan tio på morgonen och alla sover fortfarande utom jag. Härligt! Solen skiner idag igen, det är ju fantastiskt att det fortsätter dag efter dag med solsken! I eftermiddag blir det grillning här hemma. Mums.

Inga kommentarer: