Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 28 juli 2010

Edvins rum avklarat

Blev två svarta sopsäckar fulla med skräp, en bokhylla som ska väck, och en gammal leksakslåda får också åka med till soptippen. Jösses, vad skönt det känns! Kanske måste ta Jontas rum också nån dag...i alla fall rensa bland kläderna, han kan nog inte ens ha hälften av det som ligger i garderoben. Åh vad jag känner mig nöjd med mig själv! Ska köpa ett litet skrivbord till Edvin så han har nånstans att sitta i sitt rum. Tror att det kan bli ganska bra. En skum känsla när jag städade där inne var: "Nu är det nog sista gången jag slänger en massa leksaker från Edvins rum". Även han börjar ju bli stor och leker inte med såna typer av saker längre. Legot har han kvar förstås, och sina små finger-boards... Men alla stora robotar, svärd och annat jox ville han slänga eller skänka till förskolan nu. Herregud vad alla blir stora.

Inga kommentarer: