Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 27 juli 2010

Ett tecken från ett chips....;-)

Just nu känner jag STARKT för att måla med akvarellfärger. Synd att jag inte har några färger och något block. Det är nog kanske dags att jag skaffar det igen, det är minst 11-12 år sen jag målade akvarell sist. Det är svårt, men roligt och framförallt rogivande.
Det var faktiskt när jag såg detta chips som tanken föll mig in. Det ser ju faktiskt ut som en färgpalett! Chipset ville nog säga mig: "Sluta ät chips och börja måla i stället".
Haha, jag vet att jag är lite kokko, men visst var det lite kul?? =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad kul att du känner för att måla! Köp inga färger förrän du sett vad jag har. Hade en period för några år sedan då jag skulle texta med akvarellfärger....det blev en extremt kort period! Så nu har jag en osprättad förpackning med färger + ett block som du väldigt gärna får överta. Det har ju legat här i källaren några år så om någon får användning för det så blir jag bara glad! Jag svängar förbi med det vid tillfälle./Helen