Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 29 juli 2010

Tanden har lossnat!

Igår kväll vid tandborstning tog pappsen ett papper och tog bort tanden från den lilla tråd den satt i, och ni kan bara gissa er till hur stolt tjej som kom och visade sin mamma både tand och glugg!
Tanden lades givetvis i ett glas vatten över natten....
...Och självklart hade tandfén varit på besök och förvandlat tanden till en guldpeng...
Tänk att det kan vara en sån stor händelse att tappa sin första tand!

Idag har jag och Thea varit och hälsat på Eva-Lill, min gamla arbetskamrat både från Sländan och även på Grönbacken. Det var trevligt att surra bort ett par timmar tillsammans. Patric har åkt till Edsele och hämtat ett vedlass och grabbarna var hemma. Tänk att de är så stora att de fixar det! När jag kom hem stekte jag köttfärsbiffar, potatis och sås. Mitt nya liv går bra hittills, ska bara komma igång ordentligt med motion också. I morgon ska Jessica och hennes dotter Alma komma på besök. Alltid kul att träffa dom! Nu ska jag snart ta ett varv med dammsugaren igen. Herregud vad fort det blir dammigt inne.

Inga kommentarer: