Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 22 juli 2010

Det blåser!

Idag blåser det ute...och jag tycker att det är SKÖNT. Ja man kan tro att jag är sjuk eller nåt, men det är faktiskt underbart skönt, så här tillfälligt i alla fall, sen kan ju värmen komma tillbaka i morgon...

Ska snart äta frukost, har inte gjort det än. Fastnar vid datorn och läser en massa bloggar och annat... Kvart över fyra ska jag träffa Jessica och Malin på stan. Ska bli kul, har inte träffat dom nåt på semestern. Vi ska ta en fika på Rutiga duken.

Thea har en jättelös tand redan som hon snart kommer att tappa. Vad olika det är. Edvin tappade sin första för max ett år sen, när han var 7, och Thea har nyss fyllt 5. Hon är så rolig och vickar gärna på tanden. "Aj, jag har ont i mina löständer", säger hon...=)

Inga kommentarer: