Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 5 juli 2010

Edvin 8 år, Hipp Hurra!!!!

Idag fyller Edvin hela åtta år!!! Vad tiden går fort, det har jag konstaterat många gånger! Det slutade med att vi gav honom pengar och det blev han jätteglad över. Han hade önskat ett särskilt lego som jag inte fick tag på, och då kändes det bättre att han får välja annat lego själv. I eftermiddag när Patric kommer hem ska vi åka till Erik och fira Edvin där.
Idag ska jag försöka städa lite här, om det inte blir lika hett som igår förstås, för då orkar jag inte. Nu blir det i alla fall frukost... Patric är på jobbet, Thea sover fortfarande, Jonathan har sovit hos en kompis så han är kvar där... så det är bara jag och kalas-killen vaken/hemma. Grattis älskade Edvin!

Inga kommentarer: