Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 4 juli 2010

Födelsedagsshopping

Ställde klockan på ringning i morse eftersom jag skulle åka med Anja till Birsta idag. När jag hade gjort mig i ordning fick jag en födelsedagspresent av min kära familj. Ett kort där det stod att presenten fanns på mitt bankkonto och en önskan om att ha en trevlig shopping! Inte helt fel!!! Då kändes det genast extra roligt att jag skulle till Birsta idag! Fick även söta teckningar av Edvin och Thea! Anja hämtade mig och vi for i väg i hettan, det var 28 grader varmt ute fast kl bara var runt nio när vi åkte. Köpte ett par vita tygskor som jag tänkt så länge, en bikini, en tunika och ett linne.... sen blir det ju fortsatt shopping till veckan när syster yster kommer.... När vi skulle åka hem fick jag en fin vit orchidé av Anja i födelsedagspresent! Jättefin! =) Var in på facebook och blev jätteförvånad när så många hade grattat mig idag, rad efter rad...roligt! Det är ju riktigt roligt att fylla år! Sprang även på en födelsedagspresent till lilla mamma som jag köpte, men vad kan jag inte skriva här då jag vet att hon brukar vara här och läsa...;-) (fast det är en månad kvar till hon fyller år...) Det är så hett så hett idag, nästan så man tror att man ska dö av värmeslag. Dock inte så soligt. Det blir nog åska känns det som. Ha en fortsatt bra dag! I morgon fyller Edvin åtta år! Otroligt!

1 kommentar:

christina sa...

En STOR grattiskram till dig på din födelsedag!!!!