Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 10 mars 2013

Familjepizza

Idag blev det ett nytt lchf-pizzabottenrecept från Åses kokbok. Får högsta betyg av mig. Och barnen tyckte också om. Blir så glad när jag hittar nya saker som smakar gott. Nog för att jag har ett pizzarecept som funkar sen tidigare, men det är alltid kul med variation.

Edvin har kommit hem från sin Göteborgsvecka. Han har haft det bra och hade lite bilder i telefonen som han visade. Mest på djur från Universeum. Kul. Han hann bara innanför dörren så ringde Alex, som precis kommit hem från fjällen. Tror att de kanske hade saknat varandra lite för han kom hit på studs! Det har varit en härlig helg, hoppas solen fortsätter skina till veckan!

Inga kommentarer: