Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 7 mars 2013

Sooooool

Vad glad man blir av lite sol! Även om det blåst de sista dagarna så blir jag sååå glad bara av att se solen! Den har inte visat sig så mycket sista året. I morgon har jag kortfredag! Ska följa Thea på ridskolan. Och sen på kvällen ska jag och en arbetskamrat på seans m Jörgen Gustavsson! Kul att det kommer nåt känt medium till stan! Det ser jag så klart fram emot jättemycket! Just nu ligger Thea och jag i soffan med magarna fulla av köttfärsbiffar! "Delikat!" Var Theas kommentar...Som alltid när hon tycker att nåt är gott, haha... Och visst är det gott med vanliga hederliga köttfärsbiffar, det tycker jag med. Åt pepparsås o sallad till. Och potatis till Thea.
Nu saknar jag min bil, som har varit trasig ett tag. Har inte tränat en enda gång sen den gick sönder heller, tar så lång tid om jag ska gå till o från badhuset så det blir inte av. Tråkigt. Men till veckan kan jag förhoppningsvis få lämna in den till Jocke. Undrar vad det är för fel egentligen? Det var inte det som han först misstänkte tyvärr.



Inga kommentarer: