Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 15 mars 2013

Vinkväll med Anja

Hade inga som helst planer för kvällen. Var uttråkad till max, kände mig ensammast i världen och tyckte nästan lite synd om mig själv för jag hade så tråkigt! Då kom det ett mess från Anja där det stod att jag var välkommen dit! Inom tio minuter var jag där, med en vinflaska i handen! Kunde inte bli mer lägligt. Tur det är nära. Så nu har jag suttit där hela kvällen, vi har druckit lite vin och pratat om allt och inget. Trevligt verkligen, var så länge sen sist! Nu när jag gick hem kändes det ruskigt kallt ute. Hoppas det blir varmare i morgon! Klockan är elva och jag är som alltid trött. Blir inte uppe så länge till....jäsp...Ovanligt? Näää...;-)

Inga kommentarer: