Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 26 mars 2013

Tidiga morgon

Klockan är inte ens sex på morgonen och jag börjar jobba 6.30. Det ser ut att bli en fin dag idag igen, jag hoppas att jag har rätt!
Tjejmiddagen igår var en riktig "deluxe-variant"... När vi kom hade vi var sitt påskägg på tallrikarna- ett litet härligt "skönhetsägg"! Sen var det en supergod middag med fläskfilé i en gudomlig sås, och frukt med chokladfondue till efterrätt! Mums alltihopa! Känner inte alls nån press på mig till nästa gång då det är min tur...;-)





2 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh ja det ser verkligen hur gott ut som helst! =) Och trevligt med påskägg också!

Catarina sa...

Ja verkligen, himla trevligt! =)