Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 18 mars 2013

Praktikantens första dag...

Så har då Jonta avverkat första dagen som prao på min arbetsplats, fast på en annan avdelning. Han verkar tycka att det var ganska kul, fast han var förundrad över hur mycket ljud det är på en förskola! (Nu kommer han nog få ökad förståelse för sin kvällströtta mamma, haha). Nyttigt med prao!
Jag har känt mig på väldigt bra humör idag, tror det är tack vare den härliga helgen jag har haft! Det är verkligen Lycka för mig när jag får besök av nära o kära, oavsett om det är bror, syster, mor eller vem det än är! Önskar ofta att inte min familj bodde så utspridda i landet. Hade varit betydligt enklare om vi bodde i samma stad! Fast då kanske jag inte skulle uppskatta sånt här liiika mycket!

Inga kommentarer: