Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 21 mars 2013

Ny garderob

Hade tur att få handla massor med fina kläder till Thea av Linda på jobbet- till bytesmarknadspriser!!! Gissa en som blev överlycklig när hon fick se det!!! Hon har provat vartenda plagg och allt satt perfekt! Så lägligt med en ny garderob till henne just nu! Tack snälla Linda som tänkte på oss!
För övrigt har det varit en alldeles vanlig dag. Lite småkallt men soligt. Blev lax till middag när vi kom hem. Om en halvtimme ska jag se Sofias änglar innan det är dags att gå o sova...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att det passade så bra!
//Linda

Catarina sa...

Ja, verkligen superbra!!!