Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 1 mars 2013

Ett kärt minne

När jag var liten hade mormor denna tavla uppsatt på väggen. Det är hon själv som barn på bilden. Jag minns hur jag redan som liten tyckte att denna tavla var något av det finaste jag sett. Klänningen, håret... Att det faktiskt var min mormor på bilden kändes lite som en gåta. Men jag beundrade denna tavla väldigt mycket- och gör fortfarande. När mamma kom upp nu hade hon med sig tavlan till mig! Visst är den fin?!? Nu måste jag hitta en bra plats åt den. Min fina mormor, som jag fortfarande tänker på flera gånger varje dag...

2 kommentarer:

Lottis sa...

Oj, den var verkligen jättefin! Förstår att du gillar den, va roligt att få den nu då :)

Catarina sa...

Ja väldigt roligt...:-)