Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 16 mars 2013

Väntar finfrämmande!

Igår innan jag gick till Anja, när jag hade så där vansinnigt tråkigt, försökte jag övertala brorsan att han o Linda skulle komma hit, men fick då ett nej. Snacka om att jag blev överraskad när telefonen ringde vid halv tio idag och en sprudlande glad lillebror meddelade att de kommer!!! De skulle bara göra sig i ordning och sen åka! Så nu är de nog på väg. Åååh vad jag älskar impulsiva spontana handlingar! Blev såååå glad att jag hade kunnat gjort värsta glädjeskuttet här!!! Får se vad vi hittar på, det vet man aldrig när man umgås med min bror, det kan bli precis vad som helst! :-) Roligt, roligt!!!!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Härligt, hoppas ni får det kul! =)

Catarina sa...

Det har varit jättekul! :-)