Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 9 mars 2013

Älskade hatade melodifestivalen

Så där ja! Vilken hysteri det är kring melodifestivalen! Varje år ska jag titta, varje program... Gärna med tillhörande gnäll över hur dåligt det är! Konstiga vanor man har! I år fanns ingen självklar favorit, ingen stack ut mer än någon annan tyckte jag. De sista dagarna har jag pendlat mellan att tycka att State of Drama skulle vinna, till att Robin skulle vinna! Robins låt blir bättre och bättre, och Thea och jag har lyssnat på den många gånger idag. Nu vann den, och då kändes det rätt! Jag tror dessutom att han själv inte hade förväntat sig det så jag tyckte att han var en värdig vinnare, som blev glad på riktigt. Kul.
Nu blir det väl snart gå o sova. Fast jag är faktiskt ovanligt pigg för en gångs skull! Men jag har en trött liten gumma i hörnet bredvid...

Inga kommentarer: