Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 5 mars 2013

Månadens kändisar! ;-)


Idag kom reklambladet "På tapeten" från Härnösandshus. Värsta kändisarna både på framsidan och inuti! Haha...=) Jag är dock förvånad över att det inte stod nåt i bladet om att Härnösandshus funderar på att bygga fler fyror. Jag fattade det ju som att det var huvudsyftet till intervjun, att de ville locka fler barnfamiljer till hyreshusen i området? I den här artikeln framgår det bara att vår lägenhet är den "enda fyrarummaren". Lite konstigt kan jag tycka. 


2 kommentarer:

sara sa...

Det finns en bok jag vill rekommendera dig. Reclaim your heart heter den av yasmin mogahed. Väldigt bra! Läs den!!!

Catarina sa...

Har din kommentar hamnat fel eller? Tackar annars för tipset, men jag undrar både vem Sara är och av vilken anledning jag ska läsa den boken? Känns inte som det hör till mitt inlägg? Mvh Catarina