Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 3 mars 2013

Rolig vecka

Thea och moster Madde.
Nu är det söndag och en rolig vecka är till ända. Först besök av mamma och sen besök av syster yster! Hon har precis åkt hem och det har varit såå roligt att träffas, eftersom det var så länge sen. Vi har egentligen inte gjort nåt speciellt, men det är bara det att få umgås som är så roligt! Idag kom Thea hit på besök och då hade vi bakat en lchf-mintkaka som blev supergod, som vi åt med glass och jordgubbar. Edvin har åkt till Göteborg med Erik, har fått flera sms av Edvin att de har det så bra och fint väder! Igår kväll tittade vi på gamla kort och blev nostalgisk. Här är  några smakprov!
Mormor och morfar med nyfödd Jonathan 1998.

Sötaste trollungen Edvin med jättekalufsen, 2002.


Jag och Jonathan 1999. Här hade JAG just haft vattkoppor, därav mina prickiga armar!



Det är verkligen roligt med gamla bilder. Synd att jag är så dålig på att framkalla bilder nu för tiden. Det är inte riktigt samma sak att titta på bilder i datorn som det är att ta fram ett gammalt hederligt album.

4 kommentarer:

Fangoria sa...

Vilka söta bilder!! Håller med om att album är mycket mer känsla, jag är superdålig på att framkalla bilder, har kommit till Kirons 1-årsålder tror jag, så jag har en del år att ta ikapp!!! Vill ju att de ska ha fina album att titta i de också.

Catarina sa...

Ja jag förstår inte att det ska vara så svårt att få till! Det är ju inte svårare att framkalla än det var förut, snarare enklare...Ändå blir det inte av!

Sandra sa...

Nämen sötpojkarna! Roligt med gamla bilder :)

Catarina sa...

Ja jättekul m gamla bilder!