Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 12 mars 2013

Skype

Ja jag vet att år 2013 är lite sent att komma på tjusningen med Skype...men jag har inte använt det så mycket förut, fanns ingen webkamera på förra datorn. Visst heter det så? Hur som helst så har jag pratat både med mamma o Jerry, och brorsan på Skype i kväll och vi har tokskrattat! För det första har vi ju så roligt åt våra tekniska kunskaper (om än något försenade?), och sen så är det ju så roligt att se varandra och toka sig lite....=) Ja herregud... Som sagt, vi är inte de snabbaste på fronten, men bättre sent än aldrig. Tror att Thea kommer tycka det där är jättekul, att kunna prata med tex mormor och se henne i datorn!

Inga kommentarer: