Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 13 mars 2013

En jobbig dag som börjar ordna upp sig...

Ni vet när man vaknar på morgonen och direkt känner att  "det här kommer att bli en jobbig dag", trots att man inte vet varför. En sån dag har jag haft idag. Kände mig på uruselt humör redan när jag vaknade och sen fortsatte det så ända till eftermiddagen, då släppte det. Har känt mig ilsken, på hugget, sur, ja ni fattar...så där då man bara vill gå hem och lägga sig. Jag har själv funderat över orsaken idag, men inte kommit på någon. Inte ens PMS kan jag skylla på...;-) Bara allmänt grinig. Inte ofta jag känner så som jag gjort idag, men men, man kan väl inte alltid ha bra dagar heller?! Jag menar, i vanliga fall är jag ju alltid som en sol! =) Haha, nä, klart man kan vara grinig ibland, men idag har det varit extremt. Hur som helst, känner mig på bättre humör nu, och ser fram emot att gå till Ann på visit, ska snart gå. Har nyss ätit en god budget-middag. De sålde laxfilé i 4-pack för 29,90 på Ica igår som jag köpte. De sålde även alla Cantadou-färskostarna för 10 kr/frp igår som jag också köpte. Så idag blev det lax i ugn. Vispade ihop en Cantadou-vitlök och örter med lite grädde och slog över laxen. På med lite riven ost och in i ugn. Åt tillsammans med Blomkålsris. Riktigt gott blev det!!!



2 kommentarer:

Fangoria sa...

Usch då ja jag vet precis hur såna där dagar känns, har nog haft nåt liknande själv idag...=( Vi får hoppas att imorgon blir en bättre dag! =)

Catarina sa...

Det blir det säkert! =)Hoppas du är piggare!