Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 13 mars 2013

Burr!

Sitter vid frukostbordet med mitt morgonkaffe och kollar facebook och läser i var och varannan status att det är svinkallt här i Härnösand, mellan 20 o 25 grader skriver dom. Min termometer är inte pålitlig så den är det ingen ide att titta på, en sån där gammal antik ni vet som suttit där säkert sen husen byggdes.Nu gruvar jag mig för att gå ut. Snöstorm igår och denna kyla idag!?! Hm, känns som det är nåt fel. Våren, var är du? Nu vill jag ha solsken och lite värme!
Idag jobbar jag "långdag", eller i alla fall veckans längsta för mig, till 16.30. Ha en finfin dag alla, där ute i kylan! Nu ska jag ge mig ut...

Inga kommentarer: