Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 19 mars 2013

Frusen...

I natt som var vaknade jag hundra gånger av någon anledning. Frös som en tok och sen har jag frusit hela dagen! Känner mig absolut inte sjuk på nåt sätt och jag brukar ju alltid frysa, men idag har det varit extremt. Burr. Sitter fortfarande med fleecetröja på för den delen. I kväll ska jag få åka med Ann o handla. Nån bil har jag tyvärr fortfarande inte! HOPPAS jag hinner få den färdig innan påsk, vad det än är...Hade ev tänkt åka till Madde i så fall. Det vore roligt, har inte varit där sen i november! Nåja, bara att hålla tummarna. Ska i alla fall förhoppningsvis få lämna in den på söndag el måndag. Han hade inte tid innan.

Inga kommentarer: