Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 22 mars 2013

Freeeedag....:-)

Fredagar gillas skarpt! Fick dock en mindre trevlig huvudvärk på em som fortfarande håller i sig...:-(
Jonathan har avverkat sin sista praodag och har trivts väldigt bra. Kul! Erik hämtade Edvin tidigare idag och åkte med honom till vårdcentralen (Han har besvär med "kisseriet"). Det visade sig att det blir operation för Edvin, så det skickades en remiss och nu får vi vänta på en tid. Lillgubben! Hur som helst hade de varit och fikat och åkt en sväng på Dollar sen. När jag kom hem från jobbet var Edvin hemma och då hade han köpt en present åt mig för sina egna pengar. Ett rosa mobilskal! Fina Edvin med sitt guldhjärta!

2 kommentarer:

Christina sa...

Underbara toppenkillen!!!

Catarina sa...

Ja verkligen!