Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 18 februari 2013

Lunginflammation...

Lilla älskade gumman har lunginflammation! Så nu äter hon penicillin och då måste väl den eländiga sjukan äntligen vända!!!? Hon verkar åtminstone pigg nu och har ingen feber. Nu blir det vab tisdag och onsdag och sen kan hon förhoppningsvis återgå till skolan på torsdag.
Till middag idag gjorde jag en ny maträtt från 56kilo.se. Kyckling med krämig vitlök och bacon tror jag det hette. Det var väldigt gott, fick högsta betyg av heeela familjen! Jag åt blomkålsmos till och barnen fick ris. Mums.



2 kommentarer:

Christina sa...

Lilla gumman,vilken prövning!Önskar jag bodde närmare så jag kunde hjälpa dig att vara hemma med Thea.Styrkekramar från mormor!!!

Catarina sa...

Tack mamma! Det vet jag att du skulle om du kunde! Kram! <3