Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 11 februari 2013

Ibland är det skönt att vakna!

Kl är sex på morgonen och det är dags att kliva upp. Idag var det en lättnad att vakna. I min mardröm innan klockan ringde var jag nämligen gravid. Fråga mig inte med vem, det framkom inte. Jag var helt förkrossad och höll på ringa till Ann. Jag ville att hon skulle följa med mig till Sundsvall för att göra abort. Dock visste jag inte om jag var för långt gången, så det var kanske för sent. Jag grät och var helt förkrossad. Ville verkligen inte bli en ensamstående 4-barnsmamma! Jag tyckte också det var förskräckligt att jag måste köpa en barnvagn nu när jag vabbat så mycket!

Jösses, vaknade helt slut och svettig! Såna gånger är det skönt att vakna!

Inga kommentarer: