Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 24 februari 2013

Bilen...

Det är tyvärr nåt fel på bilen. Ryckningarna försvann inte av det där "slangbytet" förra söndagen. Tomgången ordnade till sig som sagt, men det som gör att bilen rycker och lägger av är uppenbarligen något annat fel som kommer lite när det själv tycker, oftast bara en liten stund efter att man startat bilen, sen går den bättre. Så nu kan jag inte köra med bilen. Måste lämna in den till Jocke. Skit! De jag pratat med tror att det är nåt med tändningen eller vad det heter? Att det är nån grej som behöver bytas. Bläh. Så tråkigt när bilen krånglar, den ska helst bara fungera!

Inga kommentarer: