Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 25 februari 2013

I väntan på Det Okända

Klockan är 19.30 och jag väntar på Det Okända som börjar kl 21... Hm...undrar om jag verkligen orkar hålla mig vaken? Det får vi se.
Fick sms av P att Thea hade feber IGEN! Hon åt sista penicillinet igår kväll!!! :-( Hon hade inte hög feber, 38 grader, men det är dock feber! De ska kolla upp det i morgon, penicillinet kan ju inte ha tagit som det ska? Jag blir riktigt orolig, vad är det frågan om?!? Lilla gumman...
Ang bilen har jag idag fått meddelande om att det med högsta sannolikhet är temperaturgivaren som är trasig. Om det är så är det positivt, för det är inte blodigt dyrt att fixa. Glädjeskutt!
Jag hade planerat att GÅ ner till Simhallen och träna efter jobbet. Tror ni det blev av?? Nä...Man är allt bra bortskämd med bil. Känns vansinnigt jobbigt när den inte fungerar. Det var som att energin blåste bort när jag fick höra om Theas feber. Blev orolig och tappade lusten totalt. Nu längtar jag alldeles kopiöst mycket till på onsdag när jag får träffa mamma! <3
Nu ligger jag i soffan och läser nya numret av världens bästa tidning. I morgon då...DÅ ska jag träna åtminstone! Trots att jag måste gå dit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men lilla gumman! Låter inte bra, låter som att infektionen är kvar!
// Linda Viberg

Catarina sa...

Usch, nej det känns verkligen inte bra! :-(