Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 20 februari 2013

Trötter

Just nu ligger jag och halvsover, snart helsover jag...;-) Blir ett kort inlägg bara. Thea har nyss somnat och hon längtar såå mycket tills i morgon när hon ska få återgå till skolan! Härligt att hon känner så. Idag har jag städat färdigt hela lägenheten. Så himla skönt. Så nu ligger jag i en renbäddad säng. Inte mycket som slår det! I morgon efter jobbet ska jag till frissan, inte så tokigt det heller. Natti natti.

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Härligt att få återgå till vardagen igen, hoppas ni får vara friska nu! =)

Catarina sa...

Ja det får vi verkligen hoppas!