Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 4 februari 2013

Blåbär är inte lika gott som hallon!

Har just avnjutit min dagliga morgonsmoothie. Tänkte variera mig för ovanlighetens skull med blåbär i stället för hallon. Det var definitivt inte lika gott. Faktiskt nästan inte alls gott. I morgon återgår jag till mina hallon.
I natt har jag sovit som en liten gris, inte vaknat en enda gång och var hur trött som helst när klockan ringde! 2 nätter i rad utan hostmedicin och det har gått bra! Äntligen har det vänt. Men nu är det tydligen Thea som hostar. Hon är hemma m P fr skolan idag, och om det inte blir bättre måste jag väl vara hemma i morgon...suck och blääh för sjukor! Nu är det snart dags att gå till jobbet i alla fall. Hoppas det blir lika soligt och fint som igår!

Inga kommentarer: