Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 10 februari 2013

Bakslag

Ojoj vilket "återfall" jag fick! Öppnade plötsligt asken med geisha som jag fick i julklapp av brorsan och mulade i mig en hel hög! Vet inte vad som hände, men det var såklart jäkligt dumt gjort av mig! Men nu är det redan gjort och nu mår jag riktigt illa! Bläääh. Nu kommer jag ha ont i magen resten av kvällen, det vet jag, och ändå gjorde jag det! Nåja, jag tänker inte gräma mig i oändlighet och känna ångest. Det hjälper ändå inte. Så... Nya tag omedelbums. Till veckan ska jag komma igång med träningen igen efter min förkylning också. Det skulle jag ha gjort denna vecka, men det har ju inte gått så bra med en sjukling intill. Så, nu har jag erkänt mitt snedsteg, alla kan göra misstag. Nu stryker jag ett streck över det och lämnar det. Usch på mig!

Inga kommentarer: