Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 7 februari 2013

Influensa

Thea har fått domen "Troligen influensa" och inget att göra- mer än att vila och vänta ut. Doktorn sa att om man har otur med denna influensa kan febern sitta i upp till 10 dagar!!! Men förhoppningsvis ska det vända snart. Elände. Så länge hon har febernedsättande i kroppen är hon dock relativt pigg, i alla fall stundvis. Hon letade fram verktygslådan, skruvade upp luckor och bytte batterier i den radiostyrda bilen och dosan, och sen har hon kört med den! Dagens lycka var så klart att doktorn rekommenderade glass, så vi var ju "tvungen" att åka och köpa det...:-)

Inga kommentarer: