Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 8 februari 2013

Nya kunskaper!

Thea tycker det är SÅ kul att kunna vika saker av papper. Jag berättade att jag en gång i tiden har kunnat vika tulpaner, men att jag har glömt bort hur man gör. Sen kom vi på lösningen: Youtube. Så klart. Där hittade vi ett klipp med hur man gjorde. Efter lite övning fick vi till det, så nu är det tulpanvikning som hägrar. Ett moment i det hela är att man ska blåsa upp tulpanen med munnen. Thea skrattade så hon tjöt när jag hade vikt fel så det lät som en trumpet när jag skulle blåsa, det gick inte så bra...;-) Härligt när hon är glad, snart försvinner morgonens febernedsättande ur kroppen, då blir det inte lika kul längre...:-(





Inga kommentarer: