Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 17 februari 2013

Bilen har aldrig gått så bra!

Jag har tyckt länge att bilen går så ojämnt på tomgången, det har jag till och med hört själv. Detta fel (läs föregående inlägg) hade ett samband med det. Det var nån liten slang som var utsliten och nu så pass att det blev nåt slags "luftläckage" om jag tolkade E:s förklaring rätt. Slangen behövdes bytas och fanns att köpa på metervara på Okq8. Kostade bara några tior och byttes ut på nån sekund. Bilen har aldrig gått så bra tror jag! Vilken lättnad, billigt och enkelt, det kan inte bli bättre! Den började rycka och knycka redan i onsdags när Lottis och jag åkte från tjejmiddagen, men då blev ju det där med kylarvätskan i samma veva, så då tänkte bilkunniga jag att det var därför bilen ryckte så...Skönt att det ordnat sig!

Inga kommentarer: